Trip ke Manjung🙂 kali nie aku dengan tok pyan, ije dan mun ke manjung tuk melawat shida dan hapirosrais a.k.a Ambong tuk melawat anak mereka . Kami bergerak ke Manjung dari Tapah kira2 jam 9 malam dan sampai di manjung jam 10.30 malam. Perjalan terasa agak jauh disebabkan aku jarang ke sana. Jadi aku banyak tido dalam kereta kerana sgt selesa dan air cond sgt sejuk!

EMIR IRFAN

Dilahirkan pada 29  Julai 2010, jam 3.27 a.m di Hospital Cameron Highland. Sangat chomel dan ini kali pertama aku dan kawan2 melawat. Jadi aku tak melepaskan peluang tuk mengambil beberapa shot Si Emir Irfan

Sambil mengeshot…dihidangan juga bihun goreng yang sedap bersama keropok mony..hehehehe

Bagaimana?

Untuk mengambil gambar baby Emir Irfan nih,aku dok hunting dia untuk menunggu sama ada dia tersenyum ataupun menangis ataupun menguap ataupun etc..menantikan ekspresi muka. Mengaplikasikan Crop Tight & D.O.F yang agak dalam untuk mengasingkan mende2 yang lain. Bukaan apature ialah F2 dan shutter ialah 1/40 dan iso 1600 dengan menggunakan canon 50D dan dicucuk bersama 135mm F2 L. Kedai Gambar (photoshop CS3) digunakan untuk proses mengedit.